U.S. Polo Assn. ve Pierre Cardin Markalarımız Babalar Günü’nde En Çok Tercih Edilen Markalar Listesine Girdi

30 Haziran 2020

Babalar Günü’nde tercih edilen hediye türlerini ve markalarını ölçmek için Aksoy Araştırma tarafından 22 Haziran 2020 tarihinde bir araştırma gerçekleştirdi. Örneklem seçiminde Türkiye’nin temsili cinsiyet, yaş ve sosyoekonomik statüsü gözetilerek 1067 görüşme yapıldı. Geçtiğimiz günlerde açıklanan sonuçlara göre U.S. Polo Assn. ve Pierre Cardin markalarımız, Babalar Günü’nde en çok tercih edilen markalar listesine girdi.

Araştırma sonuçlarını incelediğimizde Babalar Günü’nde hediye alan kişilerin oranını %64,3 olarak görüyoruz. Cinsiyet bazlı baktığımızda ise kadınlar %73,1 oranı ile erkeklere göre daha fazla hediye almayı tercih etmiş.

İnsanlar, Babalar Günü’nde %71,3 ile en çok babasına hediye alırken bu sırayı, %25,4 oranla eş ve %22,4 oranla kayınpeder takip ediyor. Medeni durum ile cinsiyet bazlı çaprazladığımızda evli kadınlar, %77,9 oranla en çok eşlerini tercih ederken bekar kadınlar, %81,7 oranla en çok babalarına hediye alıyor. Erkeklerde ise, medeni durum fark etmeksizin babalar, %71,4 ve %82 oranları ile en çok hediye verilen kişi konumunda.

Babalar Günü’nde verilen hediyeleri sorguladığımızda %89 oranla en çok giyim kategorisi tercih ediliyor. Bu kategori, cinsiyet bazlı baktığımızda da hem kadınlar hem erkekler için ilk sırada yer alıyor. Giyim kategorisinde ise %57,3 ile gömlek hediye edilirken bunu %37 oranla tişört takip ediyor.

Bizi tercih eden tüm müşterilerimize teşekkürlerimizi sunuyoruz. Ürünlerimizi iyi günlerde kullanmanızı dileriz.