Görüntülenemedi

Web sitemizi ziyaret edebilmeniz için daha güncel bir browser sürümü kullanmanızı tavsiye ederiz.

  • Değişimi “Zirvede Hissetmek” için 1 Mart’ta Reklam ve Pazarlama Zirvesi’ndeydik!

    İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Kulübü'nün organize ettiği “Reklam ve Pazarlama Zirvesi” bu yıl Aydınlı Grup ana sponsorluğunda 5’inci kez düzenlendi. Değişimi “Zirvede” Hisset sloganıyla 1 Mart 2016 tarihinde Radisson Blu Conference & Airport Hotel'de gerçekleşen zirvede, yeni nesil pazarlama trendleri, reklamcılık ve pazarlama alanlarında dijitallik, teknoloji, sosyal medya kullanımı ve inovasyon, gibi reklam ve pazarlama dünyasına dair bilgiler paylaşıldı. Alanında uzman konuşmacıların yer aldığı Reklam ve Pazarlama Zirvesi’nde Aydınlı Grup Kurumsal İletişim Müdürü Tuğba Uzüğüten de Pazarlama ve Marka Yönetimi konusunda kadın bakış açısının önemine dikkat çekti.

    Kadınların marka ve pazarlama alanında büyük etkisi olduğunu dile getiren Uzüğüten, “Evde, işte, okulda sürekli farklı ve detaylı konularla ilgilenen kadınlar, daha komplike bir bakış açısıyla ve organizasyon konusundaki deneyimleri ile hareket edebilir. Bu demek değildir ki erkekler bu konuda iyi değildir. Çok başarılı erkekler de var. Kadınlar doğaları gereği, alışılagelmiş reklam ve pazarlama yöntemlerine yenilikçi yöntemler de getirebilmektedir” dedi. Kadın sezgilerinin ve detaycılığının markaya katma değer sağlayacağını söyleyen Uzüğüten, Aydınlı Grubunun 3 nadide markasının tüm reklam ve pazarlama faaliyetlerinin de ağırlıklı kadınlara emanet olduğunu belirterek, kadınların reklam ve pazarlama alanında da büyük başarılara imza atacağını vurguladı.