Pierre Cardin’e 4 Altın Effie

11 Temmuz 2016

Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin Effie Worldwide Inc. iş birliğiyle bu yıl sekizinci kez düzenlediği ve 412 rekor başvurun gerçekleştiği Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda Pierre Cardin1 Günlük İş’ projesiyle 4 farklı kategoride 4 Altın Effie ödülüne layık görüldü.

Pazarlama ve iletişim alanında dünyanın en zorlu ve itibarlı yarışması olarak kabul edilen Effie Ödülleri’nin Türkiye ayağında Moda/Tekstil Aksesuar, Özel Günlerde Başaranlar, Küçük Bütçeyle Büyük Başarı ve Özgün Marka Deneyimi Yaratanlar kategorilerinde altın ödülle taçlandırılan Pierre Cardin başarı yolculuğundaki hikâyesine bir yenisini daha ekledi.

Pierre Cardin Marka ve İletişim Müdürü Sevra Erhan “Yola çıkarken temel amacımız; toplumsal boyutta gençleri çalışmaya teşvik eden, manevi açıdan hediye kavramının içini dolduran ve «değer» algısını yapılandıran bir çalışmaya imza atmaktı. Böylece yıllarca hatırlanacak, ilk olduğu için markamıza mal edebileceğimiz, ülke çapında sosyal duyarlılık oluşturan bir proje ile marka ve babalar günü arasında kuvvetli bir bağ kurmayı hedefledik. Bol ödüllü projemiz Pierre Cardin’e çok yakıştı.” dedi.

2015 yılında 16.000 kişiye ulaşan yoğun başvuru adedi dikkate alınarak bu sene 50 yerine 150 gencin 1 gün boyunca Pierre Cardin'in farklı departmanlarında istihdam edildiği projeye 22.000'den fazla genç başvurdu. Ayrıca kendi emekleriyle babalar gününe özel bir gömlek üretip satışa sundular.

 

Blog Yazarları

Hakan Duran Bilgi İşlem Direktörü
Tuğba Uzüğüten Cacharel Marka Müdürü
Gözde Bohan İnsan Kaynakları Uzmanı
Sema Şentürk İnsan Kaynakları Takım Lideri