Güçlü Marka Olmak Orijinallikten Geçiyor

14 Haziran 2016

İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Kulübü'nün organize ettiği “Reklam ve Pazarlama Zirvesi” bu yıl Aydınlı Grup ana sponsorluğunda 5’inci kez düzenlendi. Değişimi “Zirvede” Hisset sloganıyla 1 Mart 2016 tarihinde Radisson Blu Conference & Airport Hotel'de gerçekleşen zirvede, yeni nesil pazarlama trendleri, reklamcılık ve pazarlama alanlarında dijitallik, teknoloji, sosyal medya kullanımı ve inovasyon,  gibi reklam ve pazarlama dünyasına dair bilgiler paylaşıldı. Alanında uzman konuşmacıların yer aldığı Reklam ve Pazarlama Zirvesi’nde, Aydınlı Grup Kurumsal İletişiminden ve Cacharel markamızdan sorumlu yöneticimiz Tuğba Uzüğüten de, güçlü marka olmanın sırlarını ve bütünleşik pazarlamanın markalara kattığı değerleri paylaştı.

Aydınlı Grup’un ana sponsorluğunda İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Kulübü tarafından 1 Mart 2016 tarihinde Radisson Blu Conference & Airport Hotel'de gerçekleşen “Reklam ve Pazarlama Zirvesi” 5’inci yılında da birbirinden önemli konuşmacıları ağırladı. Dünya modasına yön veren Pierre Cardin, Cacharel ve U.S. Polo Assn markalarını bünyesinde bulunduran Aydınlı Grup adına, Tuğba Uzüğüten Pazarlama ve Marka Yönetimi Paneli’nde konuşmacı olarak yer aldı. Güç kelimesinin, ‘sınırsız mutlak nitelik’ olan sözlük anlamına atıfta bulunan Tuğba Uzüğüten, “Güçlü marka olmak için değere ihtiyaç vardır. Şehirlerden, ülkelere, insanlardan, mekanlara marka olmanın çok kolaymış gibi algılandığı günümüz koşullarında, güç köklü bir geçmişe dayanır. Samimi ve orijinal olan markalar güçlü ve kalıcı olabiliyor” dedi.

Markaların isminden, logosuna, logonun renginden, sloganına, imajını destekleyen tüm işaretlerin  markanın gücünü desteklediğini dile getiren Tuğba Uzüğüten, “Son dönemde duyguya dokunan, hikayesi olan ve deneyim yaşatan markalar öne çıkmaktadır” dedi. Bütünleşik pazarlama ve marka ilişkisinin de 360 derece olması gerektiğine değinen Uzüğüten, hedef kitleye yönelik tüm pazarlama ve iletişim faaliyetlerinin, birbiriyle uyum sağlaması ve aynı lisanı konuşması gerektiğini vurguladı.

 

Türkiye’nin ilk ISO 9001 Kalite Belgesi’ne sahip öğrenci kulübü olan İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Kulübü’nün gelenekselleşen ve ses getiren organizasyonlarından biri olan Reklam ve Pazarlama Zirvesi; Türkiye’nin yanı sıra yakın coğrafyanın da en büyük hazır giyim perakendecilerinden biri olan Aydınlı Grup ana sponsorluğunda 5’inci yılını da geride bıraktı.

En Çok Okunanlar

12 Mayıs 2016
Aramıza Katıl
11 Temmuz 2016
Aydınlı Grup
25 Şubat 2016
CIO Ödülü

Blog Yazarları

Hakan Duran Bilgi İşlem Direktörü
Tuğba Uzüğüten Cacharel Marka Müdürü
Gözde Bohan İnsan Kaynakları Uzmanı
Betül Bitmez Sosyal Medya Uzmanı

Blog Arşivi

2016