Aydınlı'lı Olmak

11 Mayıs 2016

Aydınlı Grubun hikâyesi yarım asır önce İstanbul Fatih'te “Aydınlı Yerli Mallar ” adıyla sadece mali göstergelere göre değil aynı zamanda temel değerlere göre yolunu çizen kurucularıyla 50 metre karelik bir dükkânda başladı.

Bu değerlerine bağlılığı sayesinde yolunu hiç kaybetmeyen Aydınlı markası, kısa sürede büyüdü ve 10 yıl içinde 200 bayiye ulaştı.

Başkalarının yolunda yürümek yerine kendi yolunu çizen Aydınlı Grup, 90’lı yıllarda Pierre Cardin, Cacharel ve U.S. Polo Assn. markaları ile yaptığı uluslararası anlaşmalarla da vizyonunun büyüklüğünü bir kere daha gösterdi.

Hayallerini hedefe, hedeflerini gerçeğe dönüştürmeyi ilke edinen Aydınlı Grup, 2000’li yıllarda temsil ettiği markaları yakın coğrafyayla tanıştırdı ülke sınırlarını aştı.

50 yılda birçok şey değişti ama Aydınlı Grup’un temel değerleri hiç değişmedi:

Akil olmak

Adil olmak

Azimli olmak

Erdemli olmak

Şimdi hep birlikte daha büyük başarılara imza atma zamanı...

En Çok Okunanlar

12 Mayıs 2016
Aramıza Katıl
11 Temmuz 2016
Aydınlı Grup
25 Şubat 2016
CIO Ödülü

Blog Yazarları

Hakan Duran Bilgi İşlem Direktörü
Tuğba Uzüğüten Cacharel Marka Müdürü
Gözde Bohan İnsan Kaynakları Uzmanı
Sema Şentürk İnsan Kaynakları Takım Lideri